
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
RTX 3080 AMP Holo LHR 10GB GDDR6X 320bit 3DP/HDMI












Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 2.42 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 4895173623387 |
Zostaw telefon |
RTX 3080 AMP Holo LHR 10GB GDDR6X 320bit 3DP/HDMI
Akceleracja SI techniki DLSS. Maksimum FPS.
NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) to przełomowa technika renderingu oparta na SI, która wprowadza zupełnie nowy poziom wierności graficznej, korzystając z dedykowanych procesorów SI rdzeni Tensor układów GPU GeForce RTX. DLSS korzysta z potęgi sieci neuronowej z zakresu głębokiego uczenia, aby zwiększyć częstotliwość generowania klatek przy zachowaniu pięknych, ostrych obrazów w grach. Zapewnia także dodatkową wydajność pozwalając zmaksymalizować ustawienia ray tracingu i zwiększyć rozdzielczości wyjściowe.
Ray Tracing
Ray tracing to Święty Graal grafiki komputerowej. Technika ta pozwala symulować fizyczne zachowanie światła, umożliwiając renderowanie w czasie rzeczywistym grafiki o kinowej jakości, nawet w przypadku najbardziej wymagających pod względem graficznym gier.
Rozwiązanie NVIDIA Reflex zapewnia absolutną przewagę podczas rozgrywki. Najniższe opóźnienia. Najlepsza responsywność. Oparte na układach GPU GeForce RTX z serii 30 oraz gamingowych monitorach NVIDIA G-SYNC. Prędzej namierzaj cel, szybciej reaguj i zwiększ precyzję celowania dzięki rewolucyjnemu zestawowi technik pomiaru i optymalizacji opóźnień systemowych w grach turniejowych.
Podnieś poziom kreatywnego tworzenia
Wznieś swoje projekty kreatywne na nowy poziom dzięki układom GPU GeForce RTX z serii 30. Zapewniającym akcelerację SI w czołowych aplikacjach twórczych. Wspieranym przez dedykowane sterowniki i wyjątkowe narzędzia platformy NVIDIA Studio. Zaprojektowanym, aby w rekordowo krótkim czasie zapewnić wyniki pracy. Niezależnie od tego czy renderujesz złożone sceny 3D, edytujesz materiał wideo 8K, czy prowadzisz strumieniowanie na żywo wykorzystując najlepsze enkodowanie i najwyższą jakość obrazu, układy GPU GeForce RTX oferują wydajność pozwalającą dać z siebie wszystko.
Strumieniuj jak mistrz
Porwij swoich widzów dzięki niesamowitej grafice oraz płynnej i niezakłócanej transmisji na żywo. Sprzętowe enkodowanie i dekodowanie kolejnej generacji pozwolą Ci zaprezentować wszystkie najwspanialsze momenty w najdrobniejszych szczegółach. Zupełnie nowa aplikacja NVIDIA Broadcast wzniesie strumieniowanie na żywo na nowy poziom dzięki potężnym możliwościom SI, które zwiększają jakość dźwięku i obrazu poprzez efekty, jak wirtualne tło, automatyczne dopasowanie obrazu z kamery internetowej oraz usuwanie szumu mikrofonu. Układy GPU GeForce RTX z serii 30 zapewnią potrzebną wydajność i jakość obrazu, aby zawsze zapewnić swojej widowni to, co najlepsze.
Informacje o produkcie | |
Model |
RTX 3080 AMP |
Złącze karty graf. | PCI-E 16x ver. 4.0 |
Producent chipsetu | nVidia |
Chipset | GeForce RTX 3080 |
Rodzaj pamięci | DDR6 |
Szyna pamięci | 320-bitowa |
Wielkość pamięci VRAM | 10 GB |
Taktowanie rdzenia | 1440 MHz |
Taktowanie rdzenia (Boost) | 1770 MHz |
Taktowanie pamięci | 19 GHz |
Rdzenie CUDA | 8704 |
Porty wideo | 3 x DisplayPort 1 x HDMI |
Chłodzenie | Aktywne |
Obsługiwane standardy | DirectX 12 Ultra OpenGL 4.6 |
Pozostałe parametry |
JEDNOSTKI PRZETWARZANIA
|
Wymiary |
|
Wersja | Box |
Pozostałe informacje |
|
Gwarancja | 36 mies. |
Obsługiwane standardy | DirectX 12 Ultra, OpenGL 4.6 |
Producent chipsetu | nVidia |
Rodzaj pamięci | DDR6 |
Szyna pamięci | 320-bitowa |
Wersja | Box |
Wielkość pamięci VRAM | 10 GB |
Złącze karty graf. | PCI-E 16x ver. 4.0 |
Typ gwarancji | Gwarancja normalna |
- Producenci