• DJI Care Refresh DJI Osmo Pocket 3 (dwuletni plan) - kod elektroniczny

Symbol: 056955
408.38
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Kurier (Pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Poczta Polska 15
Poczta Polska (Pobranie) 20
Kurier 35
Dostępność Mało
Waga 0.001 kg

Zamówienie telefoniczne: 793458598

Zostaw telefon

Realizacja wysyłki Produktów Cyfrowych odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 na adres email podany podczas składania zamówienia.

 

Ochrona serwisowa z DJI Care Refresh (plan dwuletni)

DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika. Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia wynosi 3 lata, a to aż 6 wymian! Więcej informacji znajdziesz poniżej.

DJI Osmo Pocket 3

W przypadku DJI Pocket 3 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 219 PLN DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany. DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany.*
*W przypadku zgłoszenia wypadku bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

image

Możliwość przedłużenia gwarancji

DJI Care Refresh zapewnia też dodatkowe benefity. Jeśli masz urządzenie, a w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody Twoja gwarancja zostanie przedłużona na dodatkowy rok.

image

Jak aktywować DJI Care Refresh?

1. Wejdź na stronę internetową https://support.dji.com/care/active.

2. W trakcie procesu aktywacji podaj swój kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz swoje dane (imię i nazwisko, adres e-mail).

3. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.

image

Wypadek - i co dalej?

Procedura postępowania w razie wypadku jest bardzo prosta. Musisz tylko zgłosić awarię i wysłać uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - pamiętaj, aby dodać adnotację, że masz wykupioną ochronę DJI Care Refresh. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zastanów się, czy się na nią decydujesz, czy chcesz skorzystać z wymiany w ramach usługi. Jeśli wybierzesz drugą opcję, zapłać odpowiednią kwotę - wymieniony sprzęt otrzymasz priorytetowo. Co więcej, jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiony został pakiet serwisowy, koszty wysyłki pokryje producent!

 

1. Zgłoś usterkę i wyślij produkt DJI do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że masz DJI Care Refresh.

2. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę - następnie otrzymasz inny egzemplarz lub nowe części zamienne, na przykład gimbala, kamerę, śmigła.

4. Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.

image

Czego nie obejmuje DJI Care Refresh?

1) Zaginionego bądź częściowo zaginionego sprzętu.

2) Skradzionego lub porzuconego produktu.

3) Dodatkowych akcesoriów.

4) Celowej utraty produktu.

5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Możliwość przedłużenia ochrony*

Możesz przedłużyć swoją ochronę serwisową DJI Care Refresh do maksymalnie 3 lat. Jeśli chcesz to zrobić, wykup dodatkowy roczny plan.

• W wypadku planu rocznego DJI Care Refresh możliwe jest przedłużenie ochrony 2 razy poprzez wykupienie 2 kolejnych planów rocznych: plan roczny + plan roczny + plan roczny.

• W wypadku planu 2-letniego DJI Care Refresh możliwe jest przedłużenie ochrony tylko raz poprzez wykupienie jednego dodatkowego planu rocznego: plan 2-letni + plan roczny.

Uwaga: nie ma możliwości przedłużenia ochrony poprzez zakup kolejnego planu 2-letniego.

Aby przedłużyć ochronę, należy spełnić następujące warunki:

• Zakup usługi DJI Care Refresh w jednym z następujących wariantów: plan roczny DJI Care Refresh / plan 2-letni DJI Care Refresh / plan roczny DJI Care Refresh i DJI Care Refresh + / plan roczny DJI Care Refresh oraz dodatkowy plan roczny (odnowienie).

• Okres ważności zakupionej usługi DJI Care Refresh jeszcze nie upłynął lub upłynął w ciągu 15 dni.

 

*Więcej na temat DJI Care Refresh znajdziesz w tym dokumencie.

Wybierz wariant:
DJI Care Refresh DJI Osmo Pocket 3 (dwuletni plan) - kod elektroniczny
Długość Usługi:
24 miesiące
Care Refresh:
Kamery
Usługa:
Kod elektroniczny
Net weight:
1
Gross weight:
1
Seria Osmo Pocket:
DJI Osmo Pocket 3
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Właśnie trwa aktualizacja. Zapraszamy na nasze aukcje w serwisie Allegro.