• Gra Imperium: Legendy

Symbol: 00167
Brak towaru
192.88
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Kurier (Pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Poczta Polska 15
Poczta Polska (Pobranie) 20
Kurier 35
Dostępność Brak towaru
Waga 1.195 kg
Zostaw telefon

ŚMIERTELNI WROGOWIE SZYKUJĄ SIĘ PRZECIWKO TOBIE. TWÓJ LUD JEST GOTOWY, ABY SPROSTAĆ WYZWANIU! STWÓRZ HISTORIĘ CYWILIZACJI.

W twoich rękach spoczywa los jednej z wielkich cywilizacji. Podbijaj nowe terytoria, twórz wiekopomne wynalazki, rozwijaj naukę i kulturę. Wybierz jedną z ośmiu różnorodnych nacji, każda ma swój unikatowy styl i wymaga innego podejścia. Prowadź swój lud tak, aby z małego plemienia barbarzyńców przekształcił się w potężne imperium. Uważaj jednak, zbyt gwałtowne zmiany prowadzą do buntów, które mogą zachwiać twoją cywilizacją, a zbyt wolny rozwój pozostawi cię w tyle za wrogami i pozostanie po was tylko wzmianka w annałach historii.

Imperium: Legendy to gra karciana, w której prowadzimy wybraną przez siebie cywilizację, aby stała się dominującym imperium. W trakcie gry dokonujemy wyborów dotyczących postępu naukowego i kulturalnego, podbijamy nowe ziemie i dbamy o równomierny rozwój. Każda z wybranych cywilizacji jest asymetryczna i może być dowolnie zestawiana. Do wyboru mamy: Arturian, Atlantydów, Egipcjan, Maurjów, Minojczyków, Olmeków, Qin i Utopian. W każdym pudełku znajdziecie również przeciwnika do rozgrywki solo.

NOTKA HISTORYCZNA

Imperium to gra, której warstwa fabularna jest mocno oparta na dziejach narodów i imperiów pojawiających się w historii świata w okresie 3100 p.n.e. 1066 n.e. Pomimo iż w początkowym etapie projektu dokładność historyczna i chęć wiernego odwzorowania znanych i zbadanych faktów były najwyższym priorytetem, to jednak w procesie tworzenia stopniowo ustępowały miejsca potrzebom dostosowania ich do mechaniki gry. Mechanika budowania talii jest bez wątpienia całkowicie abstrakcyjna, a idea ciągłego i nieuniknionego przeobrażania się narodów w imperia jest w swojej istocie niezgodna z faktami historycznymi.

Co więcej terminy występujące w grze, takie jak barbarzyńska, imperialna czy archaiczna, nie odnoszą się bezpośrednio do historii, a są terminami stworzonymi na potrzeby me- chaniki gry. Podobnie jak sformułowanie nacja nie określa niekiedy prawdziwych ludów znanych z historii świata. Atlantydzi, Arturianie czy Utopijczycy to fikcyjne, mityczne narody. Minojczycy, Grecy i Macedończycy, choć reprezentują różne nacje, wywodzą się z antycznych ludów dzisiejszej Grecji i Macedonii. Nacja Qin obejmuje nie tylko dynastię Qin, znaną z chińskiej historii, ale także dynastię Zhou i Okres Walczących Królestw. Żadna z używanych w grze talii, reprezentujących nacje, nie jest w stanie w pełni oddać złożoności, a także bogactwa kulturowego i historycznego narodu, który reprezentuje.

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

00167              

Rodzaj Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy 1
Max. liczba graczy 4
Czas gry 120 min
Wersja Podstawa
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 14 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 29 kart Arturian
  • 22 karty Atlantydów
  • 23 karty Egipcjan
  • 24 karty Maurjów
  • 23 karty Minojczyków
  • 26 kart Olmeków
  • 25 kart Qin
  • 21 kart Utopijczyków
  • 83 karty wspólne
  • Rynek składający się z 3 płytek
  • 1 karta przesilenia
  • 4 karty systemu
  • 21 żetonów zaznaczenia
  • 18 żetonów akcji
  • 6 żetonów trybu solo
  • 1 kość sześcienna
  • 39 żetonów zasobów
  • 39 żetonów populacji
  • 39 żetonów postępu
Pozostałe parametry

Wymiary opakowania: 27,5 x 19 x 6,5 cm

Oznaczenia CE + 0-3 + Male czesci + zadlawienie
Gwarancja:
24 mies.
Wymagania wiekowe:
od 14 lat
Typ gwarancji:
Gwarancja normalna
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Właśnie trwa aktualizacja. Zapraszamy na nasze aukcje w serwisie Allegro.